så var det fredag

  2010-12-10 / 22:06:37 / Allmänt /

Vad skönt att det finns fredagar, helt underbart:):)
Har varit ytteligare en lugn dag idag på jobbet:) , 8 barn:)
I dag önskade jag min kollega och hennes dotter trevlig resa, dom ska lämna mig nu ett tag och fira jul i thailand, lite avis är jag:) men det är dom värda båda två, vi hat jobbat hårt denna termin, det känns så iallafall. Jag får min semester vecka 2, då åker vi, 8 stycken till vemdalen, det ska bli så jäkla skönt:):)

Min kära vän sitter på planet med sin familj på väg till thailand, dom ska vara där i 3 veckor.
ÅK I FRÅN MIG BARA......GÖR DET!!!! :):):):):):)
Hoppas dom har det toppen;)

Just det! Jag har klippt mig idag, kanske kommer bild i morgon:)

Nu är det glass:)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist