kollar

  2010-12-06 / 21:48:50 / Allmänt /

Har nästan sutit framför datan hela kvällen, har kollat i olika digital erbjudander och glasögon på nätet.
Jag har ju en boxer box, den är suveränt bra så länge du bor i hus, och nu bor jag i lägenheten och där är det så mycket störningar eller har varit tidigare, vi vill inte ha en extra antenn hängandes i gardinstången. Har kollat in både telia och canal digital. På telia måste du ha telefon och det har jag inte för jag har tele2 och på canal digital så blir det med parabol och det vill inte mannen ha, så vad gör man, jag vill ha filmkanaler och så vill jag kunna hyra film via kontrollen, det har både telia och canal digital. Vi har även här paxtv, där kan man välja kanaler el paket och få som digitalt, just nu är alla våra kanaler analoga. Måste fundera:)

Har även kollat in glasögon på lensway och fastnat för en modell som heter B.Lane, bågarna är svarta:)
Ska ta ett syntest först så får jag se vad som händer, jag har fått så dålig syn:)

Ja det var väl allt för ikväll....kanske:)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist