julafton

  2010-12-24 / 11:11:01 / Allmänt /

Nu är det julafton och jag fick förkylning/influensa av tomten, tack tack, det värmde. Har en hosta som river i bröstet och så kan man inte ta något emot det:( skit. Har tagit en panodil och hoppas att det hjälper mot huvudvärken iallafall. Hamna i vardagsrummet på soffan som vanligt, jag kan lika bra flytta in en säng där inne, sov så jäkla dåligt så jag låna sonen säng, sov lite bättre. I dag bär det av till mamma för att fira jul med henne, lillebror, mannen och sonen som är redan där:):), jag ser fram emot julmaten. Just nu är mannen iväg och handlar julklapp till mig tror jag, hoppas det blir biobiljett till änglagård 3 som har premiär i morgon:) , jag vet att vi ska se den iallafall om det finns biljetter.
Nu ska jag kolla om jag funnit nåt på bingolotto, mannen vann en ny lott, grattis:)


Ha en riktigt god jul alla kära:):)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist