jag, monica

  2010-12-29 / 20:02:20 / Allmänt /

Jag, Monica är 38 år och bor i vallentuna, har bott i vallentuna sen 99, ojojojoj vad länge jag bott där.

Mina föräldrar flytta till förorten Rinkeby 69, jag föddes 72. 76 kom min lillebror.
Jag känner att vi inte kunde ha bott på nåt bättre ställe, Rinkeby är så vackert sommar som vinter.
På sommarn är det grönt, blommor, fåglar, ja, det är så fint:)
På vintern var det pulkabackarna som gällde, jag bodde precis vid backarna.
I backarna bodde man med sina kompisar, hade knappt tid att gå in och äta mat.

Vet ej varför jag skriver detta men..................


Jag har alltid varit en sprallig, uppkäftig men samtidigt blygtjej, hihi
hm, det blyga kom nog långt senare, hihi
Jag och Maria var grymma på att retas, även att retas med varandra, hihi, hon och jag har haft våra fighter:):)

Jag har tyvärr även haft fighter med min egen pappa under många år, nu lever han tyvärr inte längre och vi pratade knappt men varandra när han en dag hittades död på sitt köksgolv:(, han ringde bara när han hade druckigt, japp han och jag bråkade mycket om hans alkoholvanor. Han hade för ovanor att både röka och dricka vilket jag själv började med senare. Jag har tyvärr tappat räkningen men det kanske är 5 6 år sedan jag tog mitt sista bloss, kommer ej ihåg om jag slutade innan han dog eller efter.
I samma veva som jag slutade röka så under åren som gått har jag nästa slutat dricka alkohol, har ej behovet längre, sen tyvärr när jag väl bestämmer mig för att dricka så kan det bli en del, kan hända max 2 gånger på ett år.

Jag kommer alltid älska Rinkeby för hur orten ser ut, så mycket grönt:):)

Jag flyttade i från Rinkeby 91 men återkom 94 när jag och sonens pappa separerade, sonen var då lite över 2 år. Nu idagens läge vet jag inte om jag skulle vilja flytta tillbaka, det är för mycket invandring i Rinkeby, på både gott och ont men jag gillar att vara där och hälsa på mamma och bara titta på folket som bor där:) . Jag gillar affärerna där:)

Snart kommer jag att vara den jag vill vara, den sista pusselbiten är snart lagd:):)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist