jag har bestämt mig

  2010-12-01 / 10:19:27 / Allmänt /

Brrrr, vad det är kallt, -16 här i skogen. I dag jobbar inte snickarna, det är för kallt ute men takstommen ska komma idag.......det är så kul att se att det går framåt nu, hoppas graderna blir lite varmare, dom har ju jobbat när det har varit -7 här.
Jag har bestämt mig för att vara hemma resten av veckan, energin är bara borta, vet ej riktigt vad det beror på, kanske pga jobbet, där har det gått mycket energi och den har varit negativ. På måndag hoppas jag att man känner sig som en människa igen. Jag skulle nog behöva en promenad i detta underbara väder och bli lite mera positiv, hm.......nej jag tar det i helgen. Nu ska jag lägga mig igen under täcket och kolla på Stevev Segal film. Vi syns senare:)


See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist