igår

  2010-12-17 / 12:52:12 / Allmänt /

Försökte skriva ett inlägg igår men bloggen låg nere, dom höll på med något:)

I dag eller i helgen blir det huset, ska skotta lite inför takpannorna som kommer i början på nästa vecka.
Jag ska ha det så mysigt med att elda i keddyn och titta på allt som boxen har spelat in i veckan, skönt:):)
Kanske kan få en skön natt:):)

Hm.....undra hur jag mår egentligen. Faan jag hatar detta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Fan fan fan fan fan fan............varför just jag???????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


See you♥♥



Annelie

Vad är det som har hänt? Du verkar så himla uppriven... styrkekram

2010-12-17 @ 13:34:35

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist