i morgon

  2010-12-30 / 00:36:34 / Allmänt /

I morgon har jag hotat min son med att plocka bort modemet, han har ingen respekt för femöre mot mig, det är andra dygnet som han sitter och snackar över nätet, jag blir verkligen galen så i morgon åker modemet bort så kan han sitta hemma hos någon annan och tjattra. Sen har vi mannen, vad gör han, inte ett jävla dugg, är så besviken på att han inte kan ta mig i försvar och säga åt Niklas men han sover ju som en jävla stock själv, snarkar som fan. Vet inte hur länge till jag orkar, ska jag behöva använda öronproppar i mitt egna hem bara för att jag har en skitunge till son som inte har nån sorts av hänsyn i kroppen, nej, det tycker jag inte, jag skulle kunna gå in i hans rum just nu och slå sönder hela jävla skiten. i morgon ryker modemet, kanske rent av få säga upp bredbandet, för min del så gör det inte så mycket, jag har mitt mobila bredband. När han börjar lyssna igen så kanske......................................jävla unge, han gör mig så jävla förbannad, det blir en sömnlös natt.


Skit:(




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist