dagen innan nyår

  2010-12-30 / 12:31:13 / Allmänt /

Jaha, läget hemma är inte precis toppen. Mannen har varit sjuk, trots det så har han jobbat. Sen blev jag sjuk, fick influensan, i söndags så trodde jag att jag skulle dö, hade så jäkla ont i kroppen. En dag senare så hamna Niklas i det tillståndet, så länge han var så var allt lugnt, nu börjar han må bättre och han har inget annat att göra än att jävlas med mig med att spela på nätet och prata med dom han spelar med, jag bli galen.

Nu är min feber borta och jag börjar komma i vanliga gängor igen, idag ska jag gå och handla fisk, det blir fiskgryta:)

I morgon kommer några vänner på nyårsmiddag, ska bli trevligt:)


VAD SKA DU GÖRA I NYÅR?????


SEE YOU♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist