byebye

  2010-12-04 / 11:29:32 / Allmänt /

Säger byebye till huset, det känns som om jag fått nog av ensamheten här. Jag verkligen älskar detta ställe men jag måste tillbaka till civilisationen, till det sociala livet, jag kan inte "gömma" mig här hela livet;)

I dag är vi här för att spika tak, det går jättebra men man är ju vig som ett kassaskåp:)
Just nu har jag tagit paus för att göra mat, äta bör man annars dör man, hihihi :):)
Jag är så hungrig;)

Nu lyser solen;)

Riset är i riskokaren och fläskfilen uppskuren och vattenkokarn är laddad, snart är det mat.

Det kommer bilder i kväll sen på vad vi gjort.
Det är skönt att få vara inne:), stackars mannen är kvar ute:)

Nu ska det stekas fläskfile:)

See you♥♥




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist