ajajaj, vad jag slarvar

  2010-12-09 / 17:47:36 / Allmänt /

Det har varit en ganska lugn dag idag, 8 barn. Jag hade min planeringstid, hann med en portfoliopärm:)
Sen var det potträning och blöjbyten.
På rasten så gick jag på apoteket, behövde nässpray och ansiktskräm, jag blir så jävla torr i ansiktet, det ser ut som om jag flagnar i hela ansiktet, not good:(
Jag fick gå hem lite tidigare, tack Anzapanza:)
Kom hem gick igenom posten och börja läsa min nya tidningen iform, ögonen började bli väldigt tunga och jag somna gott vid köksbordet över tidningen men öronproppar i öronen för sonen hade bestämt sig för att spela högmusik. När mannen kom hem blev han orolig och putta på mig och fråga om det hänt något, nejnej, bara trött, hihi:):)
Nu står potatisen på spisen och grönsakerna ska kokas upp och snart är det dags att värma fiskbullarna, mumsigt, älskar fiskbullar:):)

Känner att jag varit lite slarvig med att skriva, ha tyvärr inte haft orken:(

På lördag ska jag lunch med goa mammor, det ska bli kul att träffas igen, det var längesedan:):)

See you♥♥





Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist