vikt

  2010-08-18 / 17:24:17 / Allmänt /

♥Jag blev superglad i morse när jag pröva ett par byxor i morse. Tänkte att jag måste pröva dom, det är ett par favvo byxor, tänkte att nu ska plåga mig själv med att sätta på mig dom fast dom är för små men icke sa nicke dom är lill o med för stora, jag måste nog skaffa lite fina skärp, har ett skärp och det är ett tygskärp, sånt hade jag när jag var barn♥

♥I dag när jag sitter i lugn och ro på min rast så ringer mobilen, det är min son. Han blev så jäkla förbannad när jag sa att det har blivit lite ändrade planer, menas att jag sover i lägenheten, han blev så arg för jag hade sagt att han skulle få ett dygn hemma själv så han hade gjort upp planer inför kvällen, men jag hade lämnat min data kvar i lägenheten för att han ville låna den så då bestämde jag mig för att sova där i natt med, han blev argare och argare, det slutar med att han ber mig att dra åt helvete och la på luren....jag kokade men jag var tvungen att gå in och jobba så det blev ingen återuppringning till honom. Jag ringde upp honom senare och då svara han inte den "lilla" skitungen, jag lämnar mobilen på avd delningen och gör nåt, under den korta stunden så ringer Niklas två gånger, ringer upp honom, då kommer utskällningen, jag frågade honom vilken rätt han har att be dra åt helvete och att lägenheten är lika mycket mitt hem som hans och jag hade bestämt mig för att åka till huset i kväll för att jag måste laga cykeln, det är jättedyrt för mig att åka tåg på smsbiljett, har väldigt ont om pengar för att köpa åkhäfte. Jag sa även att han skulle be om ursäkt för så beter man sig inte. Han har bett om ursäkt, tur för han det. Känns som om det är ganska slappt på hemmafronten när inte jag är där. Bara för att han är 18 får han komma och gå som han vill, jag tycker att det fortfarande är mina regler som gäller så länge han bor hemma och i morgon börjar skolan, då är det slut rännandet. Nu är vi sams i allafall för tillfället, vi ryker ihop ganska ofta men det har väl med att vi är båda två så trygga i varandra. Han kommer alltid vara min lilla plutt.
Nu ska jag kolla tvättid innan det är dags att åka på möte:)♥

See you♥♥
 




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist