vad ska jag skriva??

  2010-08-25 / 21:53:27 / Allmänt /
Jag är trött trött trött trött trött trött......... Varför kan jag aldrig få gnälla, varför måste jag alltid känna att jag ska bevisa nåt för, jämt jämt. Gnäller man på barnet så kan man inte skaffa barn, tycker man att det är jobbigt att jobba i trädgården, ja, då kan man inte ha hus, varför måste jag hela tiden bevisa nåt som inte behövs bevisas, en bevishet som jag har fantiserat ihop själv? Jag ska kunna tycka att det är jobbigt och tufft att fostra barn, jag ska kunna tycka att det inte alltid är kul att påta i trädgården, faan, jag ska kunna klaga på att det är skit jobbigt och då menar jag skit jobbigt att gå till och från jobbet, jag är så jävla beroende av cykel, samtidigt som det inte är hela världen att behöva gå men faan, jag måste gå upp 6.10 för att börja gå 6.30 för att hinna till min arbetstid som börjar 7.30, det är jävligt tufft när man i vanliga fall kan börja cykla vid 7.10, det lite skillnad. När jag börjar 8.00 så kan jag sova till 7.00 och känna mig utvilad, går jag måste jag börja gå kl 7.00, jag måste ju få klaga nån gång och gå vidare:) Jag vill ha en ny cykel, men vad ska jag göra åt det, hm.... om jag ska spara till 1599 kr så tar det typ 2-3 månader eller ska jag köpa den på avbetalning och betala av den på 3 månader. Cykel jag har sett finns på biltema, hoppas jag kan köpa den nästa månad, men går det inte att laga gamla cykel så kommer jag köpa en ny vare sig jag har pengar eller inte, är trött på att ha andras cyklar, har aldrig ägt en ny cykel..... nej nu skliter jag i detta, har ont i magen pga att jag slarvat och ätit sånt jag inte ska, skit skit skit. Denna kväll är nog mest skit:( Hoppas dagen i morgon blir bättre, då blir det dayspa, en timmes massage, skönt:) Mannen får floating och massage i present. Ha en skitbra kväll;-D See you<3<3



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist