statistik

  2010-08-24 / 16:29:51 / Allmänt /

Det verkar som om bloggen inte håller måttet längre, statistiken går nedåt, lite tråkigt. Har en känsla av att jag måste göra om den lite, lite gladare med lite ryschpysch, men det är ju inte jag riktigt men jag kan bli flickig, hihi;)

Måste nog ta och kontakta Nicole så hon kan hjälpa mig med att fixa en finare blogg, har en vision.......och den är fin om det lyckas:)
Hjälp Nicole!!!!!!

Just nu sitter jag på jobbet och väntar in tiden för vi ska ha möte kl 17.00, kul kul eller NOT!
Sitter och äter bulle....fy på mig men jag har mens, så då får man äta lite socker, det blir att leva på luft sen, hihi.

I morgon blir det träning, stenhård sådan.

på torsdag ska jag och mannen på dayspa, han har fått det i födelsedagspresent, han ska få floating+massage, jag skulle också tagit det men fick ju tyvärr mensen så jag har tagit 1 timmes massage, det ska bli nice:)
Sen efter det ska vi äta lite middag hos Tommy och Rebecca, ska se om jag kan hitta nått lite gosedjur till Hedvig, Lovis lillasyster. Lovis fick en stor kanin från Gotland när hon var liten:)

Ojoj, nu gick luften ur, jag funderar och funderar men inte på nåt speciellt. Nu ska jag lägga mig på soffan i personalrummet en stund för jag är såååå trött :-D

See you♥♥!!




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist