sorry

  2010-08-15 / 22:22:36 / Allmänt /
i dag har jag inte hunnit gjort mer än laga cykeln. Vi har haft en 5 dagar gammal bebis här idag, hon var så liten, jag verkligen gråter inombords. Så underbart att hålla i henne. Till o med kräk o bajdoft är "ljuvlig", hihi. Hur ska jag få mannen att förstå, spelar ingen roll vad jag skulle säga till honom om längtan efter en bebis, han skulle aldrig förstå, just för att han är han:( , vet ej vad jag ska göra för att det ska gå in. I dag när jag lyfte henne va tårarna på väg att komma men vi var så många i köket så jag höll tillbaka. Kan nån hjälpa mig att få han att förstå. See you<3<3


Annelie

Monika, så mkt som du har pratat med honom om din längtan så borde han ha förstått för länge sen! Men det verkar som att han redan har bestämt sig, eller hur? :-/. Sluta att prata med honom om den biten så kanske han till slut undrar varför du inte pratar om det längre och vem vet, han kanske tar upp den frågan själv? En del människor tycker inte om att man "tjatar" på dem för då är de som småungar, stänger hörseln och blir irriterade..

2010-08-16 @ 09:55:37

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist