smärta 2

  2010-08-10 / 15:00:59 / Allmänt /

♥Var tidigare i morse hos doktorn för att kolla min axel, har så ont och har svårt att röra den, vissa rörelser gör riktigt ont. Läkare bedömde det som att jag har en inflammation som säkert har uppstått av att jag staplat och klyvt ved, kroppen är inte van vid att göra dom rörelserna......jag fråga henne om det kunde komma så långt efteråt, jag gjorde arbetet förra vecka..... läkaren sa att det kan det göra.
Jag ska äta antiflammatoriskt i en vecka, sen fick jag lite starkare värktabletter. Jag som hade tänkt att klyva ved i veckan men det får jag inte, armen måste vila denna veckan, jag ska jobba som vanligt(hoppas det går) men inte lyfta. På tidiga eftermiddagen som hade jag riktigt ont. Jag har väl aldrig varit hos doktorn så mycket som jag varit nu, det är nåt hela tiden och jag känner att det är lika bra att träffa läkaren så länge jag har frikort, det går tyvärr ut nu den 26:e, då är det bara att börja om igen, men nu får det va nog med skador. Jag som hade tänkt att jag skulle börja träna denna vecka men det sket sig, suck, men nu är det bara att vila och komma igen nästa vecka för då börjar allvaret på jobbet med alla barn tillbaka och inskolningar. Nej nu ska göra ordning lite bland korten på datan sen ska jag cykla hem. Vi syns säkert i kväll. Puss och kram alla mina underbara vänner, love you♥

See you♥♥!!




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist