sliten

  2010-08-05 / 23:47:02 / Allmänt /
Jag har verkligen jobbat som faan i kväll. Känner mig ganska sliten. Undra hur sliten mannen är, han sliter han också. Jag kom hem efter 14 tiden, sattd mig i soffan och kollade tv, Maria ringde också, jag hade ringt hennes tidigare. Jag fråga henne om vi kunde slå våra hjärnor i hop och sätta partytältet som jag har. Vi hjälps åt nästa vecka. Tur jag har dig, Maria :-D , jag har staplat ved i säkert 2 tim, bråkat med gräsklipparen, klyvt ved, duschat, kastat vatten, flytta mindre möbler, satt gardinstång ovanför ytterdörren, upptäckte då smärta i pekfingret, det är blått o svullet. Vet ej vad jag gjort. See you


Maria Johansson

det är tur att vi har varandra... =) fina bilder

2010-08-06 @ 07:58:12
Monica

Hej babe!! Jaa du, det är tur det:)Tack så mycket:)

2010-08-06 @ 12:29:26

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist