måndag

  2010-08-02 / 13:35:52 / Allmänt /

♥I går var en tuff dag, jag var så jävla bakfull. Jag hade kul iallafall:)
Vi åkte förbi donken igår på vägen hem men jag fick inte i mig så mycket mat................mår inte så bra idag heller, har fortfarande ont i huvet.
Jag gick upp vid tjugo i sex i morse, vilken pärs. Vi har nio barn idag, 7 barn kommer från andra förskolor, det första barnet kom vid halv sju, jättego pojke, lite plutt:)
Vi var ute på förmiddagen, sen lunch så har det regnat.

Nu ska jag ta min cykel och cykla hem och lägga mig i sängen och kolla film, jag tar nog med mig datan hit i morgon så jag kan lägga upp lite festbilder från i lördags. Vi syns senare♥

See you♥♥!!



Linda

Hoppsan Kerstin!Själv var man pigg som en lärka....NOT!!!!Men jag fick ju hjälp att dricka upp min sprit så det vart inte såååå galet mycke eller vad säger du???Absolut Mango som shot kan inte vart så gott kram kram

2010-08-02 @ 20:14:28
monica

jag gillar inte ens sprit, jag tål det inte, hihi. Jag har ju shotat på godare:) ,skönt att det var fler som mådde bra- NOT! Jag får bjuda igen och vi behöver ju inte vänta ett år till nästa fylla, haha. Tack för kommentaren, jag älskar att läsa;)

2010-08-02 @ 23:36:24

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist