måndag

  2010-08-23 / 19:18:48 / Allmänt /

Så var det måndag eller faktiskt snart tisdag.
Morgon börja med att jag fick gå till jobbet, har inte lyckats med att laga cykeln än....promenaden tar 45 minuter att gå. Den som tar stryk av att gå så långt är min vad på det opererande knät, men det känns som om jag inte kan klaga längre, det är ju 8 månder sen jag opererades men sen operationen så har vaden inte varit ok, den har strulat hela tiden. Men iallafall....... när jag jobbar mina timmar idag så gick jag på gymmet för att träna ben och väga mig..... jippi!!!!!! Jag vägen 55,8 kg, yes, gi är toppen, jag kör inte ren gi nu, utan det blir lite socker här och där men det får inte bli för mycket, några kilon till så är jag nöjd:), sen efter träning idag så var det bara att knalla hem, ca 30 minuter, lite mer kanske, så nu är kroppen slut för idag.
Just nu sitter jag ute på baksidan och äter min middag och skriver detta inlägg, samtidigt så gå solen sakta ner, och mitt i allt mysiga så kör en jävla moppe uten avgasrör eller nåt, det låter förjävligt, den borde inte ens få köra här, tråkigt.......men nu är oväsendet borta. Men nu måste jag tyvärr gå in för nu kommer myggen. Det blev ett inlägg via datan och inte via mobilen idasg ialla fall. Blir kanske nåt mera men via mobilen. Må gott alla<3

See you♥♥!!




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist