jaha

  2010-08-26 / 17:39:30 / Allmänt /

Morgonen börja med att gå upp klockan 6.20, för att börja vandra 6.30, suck suck!!
I dag har inte varit så bra dag, har hamnat i konflikt med kollegan ett antal gånger idag, kanske för att jag är så jäkla trött, kroppen är fysisk trött just nu, ingen vila ingen ro.
Efter jobbet hade jag massage som väntade, 1 timme, jippi.
Mannen sulle få floating, 20 min och massage, 40 min och lilla jag betalar både mitt och hans, han har fått det i försenad födelsedagspresent.


Nu har jag haft min massage, så jävla underbart, så jävla skönt, kan inte bli bättre.... jo, pricken över i:et blir en glutenfri pizza el thaimat om jag får bestämma. Jag ska verkligen boka en ny massagetid i slutet på september och då blir det 80 minuter massage.
Så jävla underbart, yes yes, ångrar mig inte. Nu ligger mannen på massagebordet så jag sitter i entren och väntar på honom så då kan jag lika väl skriva ett inlägg. Ska sova med mannen ikväll så det kanske blir lite borrningsbilder, vi får se.......................................ojoj vad magen kurra helt plötsligt. Vi syns nog senare.

See you<3<3!!




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist