fredag 2

  2010-08-13 / 22:07:45 / Allmänt /
I torsdags kom grävaren också, så jävla kul men vi har tyvärr stött på berg, så jag tror det blir sprängning i veckan. På bara 2 dagar så är tomten helt annan. Det är framgrävt där hus o garaget ska stå, skitkul:) , nu trivs jag. Vi har både filmat o tagit kort, det kommer dokumentation på måndag. Dom 2 senaste dagarna har jag sovit så skönt, har varit helt slut. På måndag måste träningen börja o jag måste kolla vikten. Undrar lite...varför kan inte du som läser bloggen skriva en kommentar när jag har ställt en fråga direkt till dig som läser bloggen, jag tycker det är tråkigt när jag inte får nån respons från dig, läsare. Vgh hös i morron. See you<3<3



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist