I GÅR

  2010-05-01 / 00:22:49 / Allmänt /

Hemma hos våra vikarieköksa. Vi hade riktigt trevlig med bubbelkar, rosa champange, kall buffe, sång och Wii dans, skit vad det var jobbigt att dansa.


Värdinnan.

Välkomst skylt, fin

Deras fina nybyggda hus :)

Kallbuffen, den var mumsig :)


Hennes kök, så fina gardinkappor i köket :)


Bubbelkaret, oh ,det var skönt att bubbla :)

Assa och jag skålar med rosa champange,det var gott :)
Jag har tagit mycket kort på olika saker hon har i hemmet, så fina grejer som jag själv skulle vilja ha.

En fin prydnads kruka i hallen, hade nog sett finare ut om jag haft en bättre kamera.

Blomma, med blixt...

Utan blixt, tycker själv att den bilden med blixt blev coolare, hihi




Godis!!

Snacks


Vi sjunger och har myyysigt




Jag i danstagen, det var skitsvårt men vilken jäkla träning, hihi



Jag avslutar denna fest med en bild på värden o värdinnan som spela o sjöng för oss.
Det var en mycket trevlig kväll.

See you♥♥!

"livet är en fest....."




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist