RINKEBY 1994-1996

  2009-11-26 / 20:38:06 / Allmänt /
Jag tror vi flyttade till Rinkeby decemder 1994.
Jag älskade våran trea på 80kvm,alldeles lagom för mig o pluttis.
Min mamma bodde ett hus längre bort och även min barndomsvän. Jag tror att rinkeby är ett utav våran bästa tid där vi mådde som bäst,psykiskt. Jag fick tyvärr besök av pluttis pappa ett natt,jag var ute med kompisar och ringde hem för att kolla pluttis som min mamma satt barnvakt åt,då var hans pappa redan där,det blev så jobbigt eftersom det tog lång tid för mig att komma "över" honom. Det sluta med att vi hade meningslös sex och det slutade med att jag blev gravid. Jag blev jätteglad eftersom jag velat ha ett syskon till pluttis. Men pappan blev inte lika glad utan han hotade mig med att han  skulle leja nån som sparka mig i magen osv.
Han förklara också att han skulle bara hämta pluttis på dagis och inte sitt andra barn,så jag bestämmde mig för att ta bort det för min,pluttis och det ofödda barnets skull. Önskade att jag varit starkare i det läget. Jag har ångrat mig i alla år men tyvärr får jag leva med det beslutet. Varje år runt oktober,november så räknar jag åren, den skulle varit runt 14 år nu.

Pappan var med mig till KS för aborten men sket sen i mig och mina tårar,kommer aldrig förlåta honom.

Det kändes tryggt att flytta till Rinkeby,har alltid känt mig trygg där och mått bra där. Det var första julen jag firade uten Niklas och det var jättejobbigt,julen blev inte så rolig utan honom.
Ingen jul har riktigt varit lyckad pga spriten.
Alkoholen har förstört mycket i min familj,min pappa drack. Nu räcker det för idag. Tack för mig:)  



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist