privat

  2009-11-11 / 22:45:31 / Allmänt /

Go kväll!!!
Morgon börja med yrsel o sug i magen,jobbigt.
Smsa kollegan o sa att jag blir lite sen,ville inte cykla,rädd för att ramla.
det blev bättre sen när jag vaknat till liv,kom 15 min senare.

Har varit extra ljudkänslig idag vet ej varför,fick börja med att skruva ner synthen som pluttarna satt o spela på,taskigt,vilken glädjedödare man är ibland eller kanske ofta......................................

Det har varit en lugn dag idag. Jag är så tacksam att jag har fått en kollega som jag trivs med,vi har lika mycket samma tankar som olika tankar.
Vi kan fräsa åt varandra, vi skrattar så tårar trillar tillsammans, vi gör verkligen underverk med våra pluttar,dom växer så det knakar i sin självkänsla.Jag trivs så bra just nu och hoppas min kollega,Assa också tycker samma lika,hihi:)

Det var allt för idag,Mvh Kicka

God natt alla underbara människor. Ge inte upp,det finns ett ljus där bort...........................................<3




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist