privat

  2009-11-10 / 21:33:42 / Allmänt /
Jaha , då var det kväll:)
Har precis avslutat chatten med en god vän,vi har inte setts på några år:(
Har fått veta att hon har separerat från sin man och att det är jobbigt,jättetråkigt tycket jag:(

Jaha,min dag har varit ganska bra idag,jag trivs som fisken i vattnet på jobbet,synd att jag inte gör det hemma.
Tur att jag har mina pluttar på jobbet,dom ger mig så myket energi och vilja,idag är jag jätteglad att jag valt det yrket jag har idag<3 Vi hörs i morron:)









Jag blundar och känner hur jag faller,jag faller och faller och faller,djup djup ner
Det finns ingen som kan ta emot mig,det finns ingen botten,ingenting
Vad gör jag? Vad gör jag? Jag vill bryta mig loss,eller?
Har jag någosin blivit älskad? Jo,det har jag. Ska jag få leva mitt resterande liv oälskad?
Vad är fel?
 



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist