privat

  2009-11-09 / 16:52:20 / Allmänt /

Shit vad jobbigt det är att gråta:(
Fick ett mail av en vän där det bara står sanning.
Sanningen är hård. Mina tårar rinner,rinner o rinner.

Nu fick sonen se mig gråta också,fan.
Kan jag inte få lite kärlek?
Jag vill bara bli älskad ..........................

Just nu är det jobbigt gråt,sånt gråt som man bli matt i hela kroppen av.
Tar inte jag tag i detta så händer det kanske inget,vad ska jag göra?

Det kanske är så att jag fortfarande älska honom eller om det är ensamheten som kommer smygande:(?
Tänk om svaren fanns så man slapp ta reda på det.

Vilken jävla berg o dalbana:(
Skönt att få gråta...................................

Jag vill bara bli älskad<3




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist