pluttis(då tid)

  2009-11-24 / 20:34:16 / Allmänt /
Min son börjar närma sig ett år,han är sån glad o sprallig kille,gu va jag älska denna unge. Liten för sin ålder,mörka ögon och lite lockigt hår,tyvärr har jag ingen bild,men det kommer nog senare.

Han börja på dagis strax efter han fyllt ett år, det var en operation innan han börja på dagis,hans andra operation. Han verkligen älskade dagis,älskade sina fröknar,speciellt fredrik,tror jag att han hette. Om jag skulle få barn idag så skulle barnet få bli lite äldre innan den börja på dagis. Denna förskola han gick på var så duktiga och jag var så nöjd med dom pedagogerna.

När han var lite över två år så separerade jag och pappan,det var en väldigt jobbig och känslomässig resa,resan om att klara sig själv,bara vara jag och pluttis,herre gud , hur ska det gå? Hjälp!

Några månader efter separationen så flytta jag och pluttis från området där vi bodde och flytta till samma område som min mamma,vi trivdes så bra,jag är själv uppvuxen där,i rinkeby. Skriver lite om våran tid i rinkeby en annan dag,nog för idag, tack o hej<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist