MIN PAPPA(13/4-06)

  2009-11-25 / 22:07:27 / Allmänt /
Missade samtal,ett meddelande.
Hej Monica ! Ring mig så fort du ser det här,puss och kram,mamma

Hjärnan slutar fungera några sekunder,sen ringer jag mamma,i mitt inre känner kaos.
Hjärtat börjar slå fort och hårt,kroppen skakar och händerna darrar när jag slår numret till den mörka sanningen,sekunderna känns som minuter.
Sanningen,pappa är DÖD,DÖD? Nej,inte pappa.

Mamma gråter,jag gråter.
En trygg famn fångar upp mig i denna mörka sanning.
Hjärnan jobbar,minnen svischar förbi. STOPP!! Jag måste tänka,allting går för fort,
måste pausa och återfå balansen. Pappa är borta,borta för alltid,fruktansvärt.
Jag saknar dig pappa,upptäckte det försent.Vila i frid,din frid är min frid.
                                 HEJ DÅ PAPPA!



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist