Måndag, mormor dog 29/10-2001

  2009-11-30 / 20:52:37 / Allmänt /
Jaha, då var det måndag igen. Jag kommer tyvärr inte skriva så mycket idag.
Jag har jobbat mellan 6.30-17.00 idag så jag är så jäkla trött. Har så ont i huvudet också :(. Ingen bra kväll med andra ord. Nu kommer en dikt som är skriven till minne av min underbara mormor.


MORMOR

Minnen
Ja, minnen finns det aldrig för mycket av.
När vi bakade, åkte skidor, gjorde snögubbar och firade jul,det är bara några av dom tusen och åter tusen minnerna som finns i mitt hjärta,goa härliga minnen.
Dina kramar,din ömhet och din vänliga röst.
Jag fick ha dig både som lite och stor.

Du var en snäll,glad och godhjärtad människa.
Som en blixt från skyn togs du bort, bort från jordelivet.
Din själ är där, där ingen rädsla,ingen smärta är.
Nu ditt liv är bort, men du lever i mitt hjärt.
Tio tusen röda rosor jag skänker dig,jag kommer aldrig att glöma dig.


Ida

Hej vännen!



Oj va du skriver.. har en del att ta igen ser jag ;)



Kul att läsa vad du skriver, håller med dig om att det kan kännas lite rörigt ibland, med det är oxå VÄLDIGT personligt. Det gillar jag. Kanske om du bara tydliggjorde i rubriken eller hade olika kategorier, så man fattar lite lättare?



Skickar många kramar till dej min vän, för jag förstår att det är tungt. När du vill, så finns jag här. Kanske inte alltid är en speciellt bra vän, men jag finns här, i bakgrunden! Bara att höra av dej om du behöver nån..



Kram på dej vännen och sov gott!

2009-11-30 @ 22:35:49
URL: http://pysselpussar.blogspot.com

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist