Inlåst

  2009-11-17 / 22:51:32 / Allmänt /
Det har nu slutat lyckligt om man kan kalla det så. Vi ska försöka ca 6 månader till så får vi se vad som händer. Är faktiskt ganska nöjd med det och mår ganska bra trots allt.

Nåt roligt som jag kan berätta är att jag trättat inlåst mammorna och vi hade jättetrevligt, vi behövde ventilera med varandra, vi är ungefär i samma situation på gott och ont. Vi ska träffas igen snart:), förhoppningsvis så får vi några mentorer med oss:)
Jag är glad över att jag har trättat dessa mammor under inspelningen av inlåst,skönt att prata med folk som vet vad man pratar om och kan sätta sig in i det man säger.

Nu ska jag nanna kudden och drömma vackert. Är så tacksam för att jag har min underbara son i mitt liv och att det börjar gå åt rätt håll,han har inte haft det lätt.

Godnatt o sovgott alla underbara människor:) Mvh Monica från inlåst


Mormor Ulla

Ja gumman han är ett underbart barn, det vet jag som är mormor till honom... Puss o krama ha det gott gumman.

2009-11-24 @ 20:56:59

Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist