inlåst

  2009-11-06 / 18:11:44 / Allmänt /
Jaha,då var detslut!
Har själv suttit bänkad framför tv med mycket känslor,tårarna har runnit ner för mina kinder.
Ni är GULD värda killar.

Jag är SÅ tacksam att min son har fått lära känna er "gamlingar" Tack för att ni finns. Ni har gjort ett STORT jobb med killarna.
Jag hoppas jag får träffa er igen. Ni brinner verkligen för det ni håller på med,MÄNNISKOR!!

Jag är SÅ stolt över min son som varit med och delat sina känslor med svenska folket, BRA gjort!!

Jag vill än engång tacka alla er underbara människor som följt dessa killars liv i ett "fängelse" under 12 dagar och det viktigaste är att ni TROR på dom.Tack så mycket!!:)

Jag har själv levt i ett nerv och känslorus i 6 veckors tid,pulsen har slagit i 190 på torsdagar.

Den 1 okt satt jag och väntade in första delen av inlåst,det var hemskt.
Inlåst hann knappt börja förns mina tårar rann,det var jättejobbigt.Del 4, OH,det var en pärs,det var niagrafallet hemma i soffan samtidigt som det var så känslomässigt jobbigt att träffa sonen i fängelse.

Jag vill tacka Ann-Britt Grunewald för att du HAR TRON för min son,tack för att du finns:)

Tack till tv4 för ett verkligt och spännande program:)

Tack för mig! Monica



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist