TISDAG DEN 22/12

  2009-12-22 / 19:24:48 / Allmänt /

I dag har varit en lång dag. Morgonen börja med stygnborttagning, tyvärr va sköterskan lite fumlig och visste inte riktigt hur man tog bort den sorts stygn som jag hade men jag visade så gick det bra. Är mycket mera rörlig i knät men nu känner jag mig som bambi på hal is, det finns ingen kompress som tar emot längre.



Titta så fint det ser ut. I morron får jag duscha såret då kommer en ny bild.


Efter det så åkte vi till stugan och åt frukost, sen bar det i väg till alpstugan.


Jag, Ulla och Lovis satt här och tog två varm oboy och en cappuchino. Vi fikade medans grabbarna åkte i backen. Pga att det är så kallt så blev det inte så långt åk, - 16 grader. Vi åkte vidare sen till barnbacken där det finns en värmestuga som man kan grilla korv i, mysigt var det. Sen skulle Lovis få åka skidor med Micke och Bobbo. Det gick jättebra,  jag och Ulla satt kvar i värmestugan, SÅ kallt ute.



Niklas och Micke.






Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist