TISDAG 1/12-09

  2009-12-01 / 17:30:43 / Allmänt /
Hejsan!

Tack Ida för din kommentar. Jag ska bli lite mera konkret ,heter det så, när det gäller vad jag skriver om. Bloggen handlar om mitt liv och det inkluderar dom nära och kära, döda som levande. Kommer inte alltid orka skriva om Niklas och mig, det är så känsligt. Men jag har börjat min resa i vår dåtid.
Samtidigt som det är känsligt så känns det bra att tänka om och känna känslorna som var då när just nåt hände, både bra och dåligt.

Ibland kan ett minne ploppa upp som jag förträngt låååångt bak i huvudet. Tänk vad minnen förknippade till känlor som man kan förtränga, lite läskigt hur hjärnan och människan fungerar... på gott och ont. Jag verkligen älskar att skriva, har alltid gjort det och om allt. Det var allt för idag.

Tack och hej <3



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist