SÖNDAG 6/12

  2009-12-06 / 20:26:28 / Allmänt /

Jaha, andra advent. Idag har jag städat hela dagen för i morgon ligger jag på operationsbordet, är lite nervös.
Har inte sett min son sen i fredags. Han träffa sin pappa igår, dom var och åt pizza. Sen drog Niklas till Solna, en tjejkompis bor där. Försökte få tag i honom igår. Senare på kvällen får jag tag i honom. Är så rädd att det ska hända honom någonting. Jag måste släppa greppet, det är så jävla svårt.Tänk han är snart vuxen.
Stackars min mamma, nu kan jag förstå henne. Alla gånger hon har varit orolig för mig och brorsan och fortfarande är. Det är väl vår uppgift som mamma eller? Skit jobbigt är det i allafall.

Nu är han hemma och spelar data, det tråkiga är att han inte bryr sig att jag är orolig. Jättetråkigt men så är det.
Han kommer säkert vara uppe halva natten, har sovit halva dagen hos en kompis.

Nej nu räcker det för i dag....................

Tack för mig <3<3<3<3




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist