SÖNDAG 27/12

  2009-12-27 / 19:06:45 / Allmänt /

Jaha,då var det söndag och julen är över och jag väntar in det nya året med förhoppningsvis nya förhoppningar i livet.

När jag stod och laga middag ikväll så funderade jag på hur jag är mot mig själv och andra människor och kom på att jag är ingen snäll person,jag är nog väldigt elak,varför måste jag förpesta livet för andra hela tiden,snyft...... jobbigt att skriva detta,känns som om jag aldrig kommer få vara lycklig och man lever bara en gång och det känns som om livet redan är slut medans andras börjar... Ja,jag vet att det är bara jag som kan ändra på detta,men hur...?
Så fort vi lämna järvsö så känns det som om vi kliver in i våra roller igen el blir olyckliga igen av nån konstig anledning.
Mitt i all elände så har jag blivit gudmor åt en lite kille,jättekul men jag har inte precis varit den bästa gudmor till mitt första gudbarn trots att han finns i mina tankar ofta. Jag vill ha lyckan och kärleken,vilket innebär fler barn, ömhet ,trygghet och mest av allt KÄRLEK. jag vill bara bli älskad,jag vill inte vara en bitter jävla kärring.
tyvärr är det en dålig dag idag,känner mig utanför,kan ej förklara....................Tack för mig<3<3<3




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist