ONSDAG 30/12

  2009-12-30 / 18:00:21 / Allmänt /

Onsdag eftermiddag,hm,boring... Hur ska palla att vara hemma i 3 månader? Förhoppningsvis så blir det bättre när jag kan gå på gymmet och träna istället för att ligga på golvet hemma,så tråkigt men det går åt rätt håll,har inte så ont längre,det gör bara ont när knäskålen rör sig men det är smärta man får ta och jag fick inga nya värktabletter från läkaren,hon vill nog inte att jag ska ta dom längre,så jag klara mig utan.

I morgon är det nyårsatfon och vi ska skåla in det nya året. Min mamma ska fira med sin nya gubbe,jag är glad för hennes skull,att hon äntligen har träffat en snubbe som vill ha henne i ett riktigt förhållande,jag hoppas att det håller,vem vet hon kanska flyttar,han har ju ett litet hus.
Jag vet inte vad brorsan ska göra. Sonen,Niklas ska fira med middag i solna hos en kompis och jag och Tobbe ska ev till hans brorsa,Tommy .

Jag hoppas verkligen att nya året 2010 blir mycket bättre än 2009. Det som varit bra med 2009 är att Niklas fått en ny chans i sitt liv med programmet inlåst och nu fungerar det så bra för honom.
För min del känner jag mig överkörd av meterfilm som stod bakom produktionen av inlåst, jag fick aldrig vete vad Niklas tyckte och tänkte i inlåst,hans känslor.
ett av skälen tror jag är att han far hota med att stämma meterfilm,det handlar om han hela tiden,tråkigt men så är det,han var rädd för att hans namn skulle komma ut,skitstövel men jag måste lämna det bakom mig..det är så svårt........
Skitsamma.

Jag hoppas också att det nya året inbringar tur för min lillebror så han får ett jobb,det är han värd:)


Det nya året kommer jag börja med att fortsätta skriva om dåtiden som jag fick skrivkramp med.
det får räcka för idag. Tack för mig<3<3<3




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist