MÅNDAG DEN 21/12

  2009-12-21 / 22:24:58 / Allmänt /

I dag är det måndag. vi har varit i alpbyn och ätit lunch. Sen åkte jag och tobbe till hälsocentralen för att höra om det fanns nån tid för att ta bort stygnen, i morron kvart över nio tas dom bort, skönt :) Är så fruktansvär trött idag, vet ej varför....



Idag är ingen bra dag känslomässigt, vet ej varför. Kanske för att jag vill ha kärlek, ömhet och närhet. Jobbigt när han inte ens rör en, inga kramar, inga pussar. Trodde nästan att det skulle vara annorlunda här nu när allt är lite extra mysigt med snö och allt. Varför måste jag alltid söka det hos honom om jag vill bli bekräftad, kanske inte finns så mycket kvar för oss. Går nog inte att rädda. Just nu i denna sekund så känns det så.


Tack för mig <3<3<3




Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist