vad tiden går

  2016-05-05 / 21:41:44 / Allmänt /
Oj vad längesedan jag skrev. Vad händer i mitt liv ? När jag sist skrev så jobbade jag på fsk Bullerbyn, där vi lånat lokalen för våran fsk renoverades. Vi är tillbaka i våra egna lokaler nu och vi jobbar på för fullt: Jag känner att jag växer som pedagog för varje dag som går :) , jag har underbara kollegor och vi jobbar så bra just nu tillsammans, vi har hittat flytet :) Jag har börjat träna nu äntligen :) , har lagt om kosten och har gått ner 5kg på 5 veckor, yes :) , jag är så jävla bra :) Just nu tittar jag på en gammal film från 1986 med Sven Wolter och Stefan Sauk, i lagens namn, handla om ett gäng poliser som går lite längre än vad lagen tillåter, den är bra. Jag hoppas jag kommer igång nu med skrivandet igen. Det var allt just nu, see you <3<3



Din kommentar/åsikt/fråga:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt:

Din hemsida:

Kommentar:

WEBBDESIGN AV: Nicole Lagerkvist